Resurse #GatadePredat
Am pregătit pentru profesori și elevi resurse #GatadePredat utile în învățarea la clasă sau individuală pentru a conecta învățarea de viața reală și de o serie de competențe transversale.
Material Învățare: Nu voi fi singură niciodată
Activitățile din materialul de învățare de mai jos se pot realiza în cadrul opționalelor: Schimbare prin dialog și Comoara din mine
Material Învățare: Dumbo Wangari Malala
Activitățile din materialul de învățare de mai jos se pot realiza în cadrul opționalelor: Punem umărul și Schimbare prin dialog
Material Învățare: Istorisiri din familie
Activitățile din materialul de învățare de mai jos se pot realiza în cadrul opționalelor: Comorile din familia mea și Schimbare prin dialog
Material Învățare: Harta Inimii
Activitățile din materialul de învățare de mai jos se pot realiza în cadrul opționalelor: Comoara din mine, Comorile din familia mea, Comorile din satul meu
Schimbare prin dialog – Propunere Curriculum la decizia școlii clasa a VI, VII-a
Elementele de noutate pe care le aduce programa / disciplina propusă rezultă dintr-o combinație de trăsături. În primul rând, propune ca abordare principală explorarea comunității
Comunitatea suntem noi toți – Propunere Curriculum la decizia școlii clasa a V-a
Elementele de noutate pe care le aduce programa / disciplina propusă rezultă dintr-o combinație de trăsături. În primul rând, propune ca abordare principală explorarea comunității
Punem Umărul – Propunere Curriculum la decizia școlii clasa a VII-a
Elementele de noutate pe care le aduce programa / disciplina propusă rezultă dintr-o combinație de trăsături. În primul rând, propune ca abordare principală explorarea comunității din care face parte fiecare elev
Comorile din satul meu – Propunere Curriculum la decizia școlii clasa a VII-a
Elementele de noutate pe care le aduce disciplina propusă rezultă dintr-o combinație de trăsături. În primul rând, propune ca temă principală localizarea explorării
Comorile din familia mea – Propunere Curriculum la decizia școlii clasa a V-a
Elementele de noutate pe care le aduce disciplina propusă rezultă dintr-o combinație de trăsături. În primul rând, propune ca temă principală explorarea familiei fiecărui elev.
Comoara din mine – Propunere Curriculum la decizia școlii clasa a VII-a
Acest curs opțional se adresează elevilor de clasa a 7-a. El este structurat în jurul a două arii de competență – manifestarea interesului pentru autocunoaștere și relaționarea armonioasă cu ceilalți – și a două teme mari aferente – autocunoașterea și relaționarea.
Ora de poveste – #învățaredeacasăpentrutoți
Situația creată de închiderea școlii și de distanțarea socială impusă de pandemia COVID-19 ne-a surprins, în proiectul Incluziunea înseamnă învățare pentru toți, în miezul activității numite „Să citim împreună cu copiii noștri”.
Cluburile IMPACT promovează incluziunea socială
Titlul proiectului reflectă convingerea noastră despre semnificația esențială a incluziunii. Un mod în care proiectul contribuie la creșterea incluziunii este prin intermediul activităților cluburilor IMPACT din școlile partenere.
Încluziunea în școală se învață practic de către profesori
Cursurile de service learning în cele șase comunități multiculturale partenere programului sunt în plină desfășurare!
Service learning în comunitățile multiculturale
Abordarea pe care o propunem în proiectul Incluziunea înseamnă învățare pentru toți este învățarea bazată pe proiecte în serviciul comunității (service learning).
6 cărți pentru copii recomandate de „Citim Împreună România”
Iată 6 dintre cărțile încercate și adevărate „care iubesc copiii” atunci când sunt citite cu voce tare.
Despre tabăra de leadership și cetățenie activă
Timp de 6 zile, elevii au experimentat activități de educație prin aventură, activități provocatoare dar și distractive, cum ar fi: orientare turistică în natură, curs de frânghii la joasă înălțime, mersul pe cablu, cățărare pe stâncă, săritura de pe platforme, mersul pe frânghii la mare înălțime, ateliere de arts&crafts, jocuri colaborative și interactive, foc de tabără.
Cititul împreună schimbă vieți
Cititul împreună schimbă vieți! Nu o spunem doar noi, ci și studiile de specialitate, care ne arată că cititul pentru întreaga familie produce rezultate în familiile dezavantajate, atât pentru copii, cât și pentru părinții lor.
Șase școli implementează proiecte de Service-Learning în mediul rural (Partea 2)
De-a lungul programului, elevii dezvoltă un proiect de învățare prin serviciu în beneficiul comunității multiculturale (Service Learning), în care îi vor implica atât pe colegii de școală, cât și pe alți membri ai comunității
Șase școli implementează proiecte de Service-Learning în mediul rural (Partea 1)
De-a lungul programului, elevii dezvoltă un proiect de învățare prin serviciu în beneficiul comunității multiculturale (Service Learning), în care îi vor implica atât pe colegii de școală, cât și pe alți membri ai comunității
Atelier de creație: Copii, părinți și profesori în așteptarea Paștelui
Activitatea a inclus un atelier de creație și lucrul la o expoziție cu vânzare de produse confecționate împreună.
Cluburile IMPACT promovează incluziunea socială
Pe parcursul întâlnirilor, elevii dezvolta proiecte de serviciu în beneficiul comunității multiculturale
Cercul Siguranței – ateliere de educație parentală centrată pe relație
Atelierele de educație parentală sunt centrate pe interacțiunea părinte-copil, având la bază teoria atașamentului
Întâlniri ale grupului nucleu consultativ cu rol de asigurare a incluziunii
Un număr total de 60 de părinți participă lunar – pe aproape toată durata proiectului de doi ani – la întâlniri inițiate de școală
Proiecte de învăţare prin servicii aduse comunității multiculturale
Cursul s-a derulat în perioada noiembrie 2018-februarie 2019, timp în care profesorii din școlile incluzive au descoperit cum pot aplica service learning ca abordare a învățării la clasă
Cercul Siguranței – program de educație inclusivă, bazată pe teoria atașamentului
Programul ajută profesorii să schimbe lentila cu care se uită la elevi pentru ca în loc să vadă un comportament problematic
Leadership pentru incluziune
Leadership pentru incluziune a fost cursul de formare pe care l-am derulat între 19-20 octombrie cu reprezentanți ai conducerii din cele 6 școli comunitare.
Învățare pentru toți
Educația cu adevărat incluzivă nu se poate mulțumi cu primele două niveluri de incluziune.
Sediul Central Lupeni
Bv. Păcii, bl. 5, ap. 9 | și în Cluj-Napoca