Despre programul „Incluziunea înseamnă învățare pentru toți”
Scopul proiectul este creșterea capacității instituționale a 6 școli rurale din Transilvania cu procente de peste 20% copii romi de a oferi o educație incluzivă și a asigura progresul în învățare al fiecărui copil.
Working together for an inclusive Europe!
Despre programul „Incluziunea înseamnă învățare pentru toți”
Scopul proiectul este creșterea capacității instituționale a 6 școli rurale din Transilvania cu procente de peste 20% copii romi de a oferi o educație incluzivă și a asigura progresul în învățare al fiecărui copil.
Working together for an inclusive Europe
Obiective
01.
Dezvoltarea capacității conducerii școlilor de a-și asuma o viziune a incluziunii împărtășite cu părinți romi și ne-romi și a adopta practici incluzive pentru asigurarea progresului în învățare al tuturor copiilor
02.
Dezvoltarea capacității a 90 de cadre didactice din cele 6 școli de a oferi contexte de învățare care să asigure educația incluzivă și creşterea relevanței învățării pentru toți copii
03.
Dezvoltarea capacității școlilor (conducere, cadre didactice, consilieri) de a iniția și susține activități de implicare activă a părinților în viața școlii pentru a-i câștiga în sprijinul educației incluzive
Abordarea noastră
Proiectul își propune o abordare 360 grade a incluziunii, lucrând cu cele trei microsisteme care afectează copilul: clasa, școala și comunitatea. Activitățile proiectului țintesc: cadre didactice, părinți /tutori, elevi, conducerea școlii – reprezentanții consiliilor de administrație ale școlilor, ai comitetelor de părinți.
Material realizat cu sprijinul financiar al Mecanismului Financiar al SEE 2014 – 2021. Conținutul acestuia (text, fotografii, video) nu reflectă opinia oficială a Operatorului de Program, a Punctului Național de Contact sau a Oficiului Mecanismului Financiar. Informațiile și opiniile exprimate reprezintă responsabilitatea exclusivă a autorului/autorilor.
Sediul Central Lupeni
Bv. Păcii, bl. 5, ap. 9 | și în Cluj-Napoca